Digitech


Դիջիթեք 2017


  

                                                Դիջիթեքի նյութը՝ այստեղ.




Դիջիթեքյան վերլուծություն     
                                                                             
<<Գործուն աջակցություն Հանրակրթական Դիջիթեքին, Հանրակրթական Դիջիթեքի տարածում>> Ինձ շատ դուր եկավ այս անվանակարգը, որովհետև սա միի միջոց է , որ շնորհիվ մենք տարածում ենք մեր հետաքրքիր մտահաղացումը մյուսների մեջ, միգուցե նրանք էլ ցանկանան մասնակցել այսպիսի ծրագրին: Մարդկանց մտահաղացումները տարբեր են լինում է տարբեր բոանդակությամբ: Մարդիկ կարող են մեզ առաջարկություն տալ և մենք ավելացնենք ևս մեկ հետաքրքրություն, որպեսզի աշակերտները ավելի ոգևորված կլինեն: <<Դիջիթեքը ընտանիքում >>Սա նույնպես լավ մտահաղացում է, քանի որ ծնողներին հնարավորություն է տրվում, մայրիկի հետ դաս անցկացնել: Բայց կան երեխաներ, որոնց ծնողներին չի հարմարվում տանը լինել և մասնակցել այդպիսի ծրագրերին, կամ կան ծնողներ , ովքեր չեն ցանկանում նկարհանվել կամ ձայնագրվել: <<Դիջիթեքը ինքնակրթության գործիք>> Այս անվանակարգը հնարավորություն է տալիս ինքնակրթությամբ զբաղվել, աշակերտները ձեռք են բերում փորձը, որը հետագայում պետք կլինի նրանց: Այս անվանակարգի շնորհիվ աշակերտները կսում են տիրապետել այլ նոր տեխնոլոգիաներով: Աշակերտը կարողանում է նաև վերլուծել այն: <<Դիջիթեքը լրացուցիչ կրթության գործիք>> Այս անվանակարգը ինձ շատ է դուր եկել և ես շատ եմ խոսել այս թեմայի վերաբերյալ: Այն մեծ հնարավորություններ է տալիս լրացուցիչ կրթությամբ զբաղվել: Աշակերտները նաև սովորում են իրենց ընտրած դասընթացի <<Դիջիթեքը նախակրթարանում>> Այս անվանակարգը նույնպես լավն է, ուղակի աշակերտներ կան,, ովքեր չեն կարողանա ամեն-ինչ մաքուր և կատարյալ կատարել: Չէ, որ նրանք ծրագրավորող չեն և չեն կարող շատ կլավ տիրապետել համակարգչին: <<Դիջիթեքը շրջանավարտի գործիք>> Այս անվանակարգը նախատեսված է շրջանավարտների համար և ճիշտն ասած մյուս աշակերտներին չի վերաբերում, ինչպես նաև ինձ: <<Կրթական ծրագրի նոր կազմակերպում>> Այս անվանակարգը մեր դպրոց մցնում է նորություններ, որոնք մեզ ՝ այսինքն աշակերտներին դուր է գալիս: <<Հանրակրթության մեդիասպասարկում>> Անվանակարգը ուսուցիչների համար է նախատեսված, որովհետև գրասենյակը կառավարելու համար պետք է ուսուցիչ , ով գլուխ կհանի այդ ամենից: <<Առցանց ուսուցման նյութերի փաթեթ >> Այս անվանակարգն նույնպես շատ դուր եկավ ինձ: Այն հենց մեր ուսուցման միջոցն է: Այս անվանակարգի օգնությամբ մենք կարողանում ենք տանը մնալով չձանձրանալ և հիշել մեր Սիրելի Մայրենին: << Մեդիակրթության նոր գործիքի, միջոցի յուրացում-կիրառում>> Անվանակարգը հետաքրքիր զվարճալի աշխատանք է, որին մասնակցելը ուղղակի զվարճալի է: Սա ինքնուրույն աշխատանք է, որի ընթացքում ձեռք ենք բերում նոր ծրագիր, որի ցուցադրմամբբ նյութը կլինի ավելի յուրահատուկ: <<Ուսումնական պարապմունքների նոր կազմակերպում >> Ինչ խոսքը գնում է ձայնագրության մասին, ես սիրում եմ ձայնագրվել, այնպես չէ, որ չեմ սիրում ձայնագրվել: Մարդիկ կան , ովքեր չեն սիրում կամ ամաչում են: Այն օգնում է երեխաներին չկաշկանդվել և չամաչել ամեն-ինչից, հետգայում այն շատ է պետք գալիս: <<Ուսումնական բլոգը՝ դասագիրք>> Սա էլ է ուսուցչուհիների համար, բայց երեխաները նույնպես կարող են մասնակցել այստեղ: Հանդես գալով իրենց սիրելի առարկայով: <<Դիջիթեքյան ենթակայքի նոր դիզայն, նոր գործիքների կիրառում, նոր հնարավորությունների ավելացում>> Սա նույնպես տալիս է նորություն , որի շնորհիվ մենք չենք ձանձրանում:



Ընդհանուր առմամբ ինձ դուր եկավ այս կազմը:





Այն նյութը, որին հաղթանակ կշորհեի



Ես ամենից շատ հավանեցի ընտանեկան դիջիթեք անվանակարգը: Այս անվանակարգի նյութը շատ հետքրքիր էին: Ես հաճույքով դիտեցի այս նյութերը: Ինձ շատ-շատ դուր եկավ <<Դիջի-բլիթներ>> անվանումով նյութը, ինչպես նաև <<Ընթերցում ենք Տերյան>> -ը : Այս նյութերը ինձ դուր եկան իրենց զվարճալիությամբ: Երևի շատ դուր եկա, որ երեխաների մասնակցությամբ էր նկարվել կամ ձայնագրվել նյութը:


No comments:

Post a Comment